Seniorní samostatná/ý účetní

Do našeho účetního oddělení hledáme specialistu/ku s pohodovou povahou, proaktivním přístupem a smyslem pro detail. Člověka, který se o svěřené projekty bude starat se zájmem. Kromě světa čísel můžete očekávat i podpůrné prostředí a neformální firemní kulturu. Pravidelně trávíme čas i mimo kanceláře (např. oslavy, únikové hry, bowling, šipky, aj.). Tato setkání nejsou povinná, vždy Vás na nich přivítáme a oceníme v dobré náladě Vaši přítomnost. Tato role zahrnuje úzkou spolupráci s týmem projektového managementu, dále s oddělením interního auditu, Controllingu a Treasury.

Náplň práce:
  • Vedení a zpracovávání účetnictví několika projektových společností.
  • Zpracování prvotních dokladů (faktury přijaté, vydané, bankovních výpisů.
  • Příprava plateb.
  • Příprava přiznání k DPH a kontrolního hlášení.
  • Sestavení ročních účetních závěrek.
  • Spolupráce na auditech a přípravě k přiznání k dani z příjmu.
  • Spoluúčast na přípravě přeměn společností.
  • Možnost podílet se na nastavování nových účetních procesů, metodik a programových úprav v účetním systému v rámci rozvoje společnosti a nových projektů.
Vzdělání a praxe:
  • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Minimálně 3 roky praxe na pozici účetní.
Co očekáváme:
  • Velmi dobrou orientaci v podvojném účetnictví.
  • Pokročilou znalost MS Excel.
  • Alespoň pasivní znalost angličtiny (smlouvy jsou často v angličtině).
  • Schopnost samostatné práce a řešení situací, spolehlivost, svědomitost a pečlivost.
  • Pozitivní myšlení, aktivní přístup, flexibilitu a orientaci na týmovou práci.
  • Komunikační schopnosti a ochotu sdílet informace.
  • Předchozí praxe v developerské či stavební firmě velkou výhodou.
  • Zkušenost se systémem Navision je výhodou.
  • Orientace na trhu nemovitostí je výhodou.
Co můžete očekávat od nás:
  • Zázemí silné a stabilní společnosti.
  • Odpovědnou a zajímavou práci. V Sekyra Group si vážíme každého zaměstnance a víme, že právě díky Vám můžeme přinášet kvalitní výsledky a měnit tvář Prahy.
  • Podpůrné prostředí. Náš kolektiv je plný kolegů, kteří jsou ochotni Vám pomoci a podpořit Vás v profesním růstu.
  • Pestré projekty nabízející nové přístupy řešení.
  • Neformální firemní kulturu.
  • Příjemné kanceláře. Moderní a příjemný pracovní prostor v Karlíně, který nabízí krásný výhled na Prahu.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Mobilní telefon a notebook.
  • Multisport kartu.
  • Firemní teambuildingy.
  • Občerstvení na pracovišti.

Základní informace
o pozici

Kdy můžete nastoupit: Ihned nebo dle dohody

Místo pracoviště: U Sluncové 666/12a 186 00 Praha 8

Své životopisy zasílejte na hr@sekyragroup.cz.