Samostatná/ý účetní

Co vás u nás čeká?
  • Samostatné vedení účetnictví několika projektových společností
  • Zpracování prvotních dokladů
  • Příprava plateb
  • Příprava přiznání k DPH a kontrolního hlášení
  • Sestavení ročních účetních závěrek
  • Spolupráce na auditu a přípravě přiznání k dani z příjmu
Co vám nabízíme?
  • Zajímavou a velmi ceněnou práci – vážíme si vás, jste pro nás nepostradatelnou součástí společnosti. I díky vám můžeme měnit tvář Prahy!
  • Možnost profesního růstu (účast na projektech fúzí, převodech závodů aj.)
  • Podporu ze strany hlavní účetní a ostatních kolegů
  • Přátelský tým 10 účetních a kanceláře na Invalidovně (v budoucnu přesun do blízkého centra v dosahu metra)
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasného HO (notebook)
  • Občerstvení na pracovišti
  • Multisportku, na kterou vám přispíváme
Co očekáváme od uchazečů?
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Znalost podvojného účetnictví
  • Minimálně 3–5 let praxe na pozici účetní
  • Pokročilá znalost excelu, zkušenost se systémem Navision vítána
  • Alespoň pasivní znalost AJ (smlouvy v AJ)
  • Spolehlivost, samostatnost, analytické myšlení, týmová spolupráce

Základní informace

Nástup: Ihned, příp. dohodou

Místo pracoviště: Sekyra Group, a.s., Rohanské nábřeží 721/39, 186 00 Praha 8 – Karlín

Své životopisy zasílejte na hr@sekyragroup.cz.

Údaje, vizualizace a jiná vyobrazení na webových stránkách a v dalších materiálech jsou pouze informativního a nezávazného charakteru, nepředstavují nabídku ani návrh na uzavření smlouvy. Vyhrazujeme si právo jejich změny. Aktuální a závazné údaje či smluvní podmínky Vám na vyžádání poskytneme v sídle společnosti. Při inzerci ceny či jejího zvýhodnění v rámci marketingové akce platí, že tato je platná vždy jen do vyprodání zásob nebo do ukončení akce.

Obsah webových stránek je chráněn autorským právem a jakékoli jeho užití včetně publikování nebo jiného šíření je bez našeho písemného souhlasu zakázáno.