Junior Internal Auditor / Junior Controller

Máte praxi jako účetní a raději oceníte přístup v dané oblasti z jiného pohledu? Dělá vám radost zaměřovat se na detail, analyzovat, revidovat a nacházet souvztažnosti? Zlepšovat práci druhých? Pak tu jste správně.

Hledáme spolehlivého člověka, který jako partner účetního oddělení bude pomáhat s minimalizací chybovosti v práci a bude posilou pro naše menší oddělení působící napříč celou holdingovou skupinou.

Zajímá vás aktuální legislativa EU? U nás můžete být od počátku u implementace evropských směrnic, které ovlivňují a budou ovlivňovat celou EU.

Náplň práce:
  • Kontrola správnosti zaúčtování účetních dokladů podle interní účetní osnovy.
  • Zaměření na revize úplnosti struktury a obsahu dokumentů pro účetní závěrku.
  • Sledování formální stránky předložených výstupů a jejich vzájemné kontinuity na základě kontrolního seznamu.
  • Spolupráce s oddělením Controllingu, Účetnictví a Treasury.
  • Spolupráce při nastavení interních metodik.
  • Kontrola a pomoc s minimalizací chybovosti v práci.
Zapadnete k nám do týmu?
  • Máte rádi stabilní prostředí a jistotu, že vše probíhá podle plánu.
  • Ke své náplni přistupujete aktivně a s radostí.
  • Chcete se dál učit a rozvíjet své znalosti.
  • Dotahujete věci do konce.
  • K práci přistupujete systematicky a koncepčně.
  • Dokážete vidět věci v souvislostech.
  • Dokážete zvládnout rutinní úkoly.
Vzdělání a praxe:
  • Absolvent SŠ nebo VŠ.
  • Alespoň 2 roky praxe v komplexním účetnictví (vyjma mzdové agendy) nebo auditu.
  • Znalost účetních předpisů a standardů ČR.
  • Orientace ve finančních výkazech a jejich návaznosti na účetnictví.
  • Běžné používání účetních programů.
  • Znalost MS Excel – na pokročilé úrovni včetně práce s kontingenčními tabulkami, filtry a pokročilými funkcemi, např. IF.
Co pro vás máme připravené?
  • Budete součástí silné společnosti s potenciálem dalšího růstu.
  • Odpovědnou a zajímavou práci. V Sekyra Group si vážíme každého zaměstnance a víme, že právě díky vám můžeme přinášet kvalitní výsledky a měnit tvář Prahy.
  • Podpůrné prostředí. Náš kolektiv je plný kolegů, kteří jsou ochotni vám pomoci a podpořit vás v profesním růstu.
  • Příjemné kanceláře. Moderní a příjemný pracovní prostor v Karlíně, který nabízí krásný výhled na Prahu.
  • Kromě zajímavé práce nabízíme i 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, občerstvení na pracovišti, dobrovolné firemní teambuildingy aj.
Co může být vaší konkurenční výhodou?
  • Studium ekonomického zaměření.
  • Zkušenost z auditu.
  • Praxe s účetními programy NAVISION a ESO.
  • Zájem o aktuální legislativu EU.
  • Praxe přímo v oblasti Real Estate v účetnictví, auditu či controllingu.

Své životopisy zasílejte na hr@sekyragroup.cz.

Základní informace

Nástup: Ihned nebo dle dohody.

Místo pracoviště: Sekyra Group, a.s., Rohanské nábřeží 721/39, 186 00 Praha 8 – Karlín

Údaje, vizualizace a jiná vyobrazení na webových stránkách a v dalších materiálech jsou pouze informativního a nezávazného charakteru, nepředstavují nabídku ani návrh na uzavření smlouvy. Vyhrazujeme si právo jejich změny. Aktuální a závazné údaje či smluvní podmínky Vám na vyžádání poskytneme v sídle společnosti. Při inzerci ceny či jejího zvýhodnění v rámci marketingové akce platí, že tato je platná vždy jen do vyprodání zásob nebo do ukončení akce.

Obsah webových stránek je chráněn autorským právem a jakékoli jeho užití včetně publikování nebo jiného šíření je bez našeho písemného souhlasu zakázáno.