Head of Accounting

Díky unikátním projektům a dlouhodobému růstu rozšiřujeme náš tým. Na novou pozici Head of Accounting hledáme primárně manažersky a projektově zaměřeného člověka, který si zároveň udržuje nadšení pro účetní oblast. Proaktivní osobnost s vášní pro procesy a kladným vztahem k technologiím, která se umí pohybovat v holdingové struktuře. Hlavní odpovědností a náplní práce bude vedení početného účetního oddělení. Nabízíme podpůrné prostředí a velký potenciál pro osobní a kariérní rozvoj.

S čím nám pomůžete?
  • Povedete větší tým účetního oddělení.
  • Budete zajišťovat komplexní fungování účetního oddělení.
  • Budete identifikovat a implementovat zlepšení procesů a definovat metodiky v rámci účetního oddělení.
  • Budete zodpovídat za výstupy z účetního oddělení.
  • Budete sledovat a garantovat dodržování dodacích termínů.
  • Budete odpovídat za dodržování interních pravidel.
  • Budete vypracovávat finanční zprávy a analýzy.
  • Budete zajišťovat plynulý rozvoj v oddělení: zaškolení v SW včetně systematického komplexního poznávání možností využívaných systémů, odborná školení (interně, externě).
  • Budete řešit personální záležitosti.
  • Budete spolupracovat s externími i interními auditory.
  • Budete spolupracovat s ostatními odděleními společnosti.
Jaké znalosti a zkušenosti potřebujete?
  • Jste absolvent SŠ nebo VŠ ekonomického oboru.
  • Máte praxi a dovednost s vedením větších týmů (více než 10 členů).
  • Máte zkušenost z holdingových a multioborových struktur.
  • Máte zkušenosti jako komplexní účetní.
Co může být vaší konkurenční výhodou?
  • Zkušenost s Microsoft Dynamics 365 Business central, Navision.
  • Zkušenost s change managementem.
  • Zájem o digitalizaci.
  • Praxe v oblasti Real Estate v oboru účetnictví.
Zapadnete k nám do týmu?
  • Výzvy přijímáte aktivně a s radostí.
  • Dokážete vidět věci v souvislostech.
  • Jste manažersky a projektově založený člověk.
  • Máte dobré organizační a komunikační schopnosti.
Co pro vás máme připravené?
  • Budete součástí silné a stabilní společnosti s potenciálem dalšího růstu.
  • Odpovědnou a zajímavou práci. V Sekyra Group si vážíme každého zaměstnance a víme, že právě díky vám můžeme přinášet kvalitní výsledky a měnit tvář Prahy.
  • Podpůrné prostředí. Náš kolektiv je plný kolegů, kteří jsou ochotni vám pomoci a podpořit vás v profesním růstu.
  • Pestré projekty nabízející nové přístupy řešení.
  • Příjemné kanceláře. Moderní a příjemný pracovní prostor v Karlíně. Velmi se těšíme, že se v poměrně brzké době přestěhujeme v rámci Karlína do jedné z nejmodernějších kancelářských budov v Praze.
  • Kromě zajímavé práce nabízíme i 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, občerstvení na pracovišti nebo i firemní teambuildingy a také mobilní telefon a notebook.
Jaký je další krok?
  • Dejte nám o sobě vědět a dle možností můžete nastoupit ihned nebo dle dohody.
  • Máte v hlavě ještě nějaké otázky? Rádi vám cokoli vysvětlíme a pobavíme se o tom.
  • Kontaktujte nás na: hr@sekyragroup.cz

Základní informace

Nástup: Ihned nebo dle dohody.

Místo pracoviště: Sekyra Group, a.s., Rohanské nábřeží 721/39, 186 00 Praha 8 – Karlín

Údaje, vizualizace a jiná vyobrazení na webových stránkách a v dalších materiálech jsou pouze informativního a nezávazného charakteru, nepředstavují nabídku ani návrh na uzavření smlouvy. Vyhrazujeme si právo jejich změny. Aktuální a závazné údaje či smluvní podmínky Vám na vyžádání poskytneme v sídle společnosti. Při inzerci ceny či jejího zvýhodnění v rámci marketingové akce platí, že tato je platná vždy jen do vyprodání zásob nebo do ukončení akce.

Obsah webových stránek je chráněn autorským právem a jakékoli jeho užití včetně publikování nebo jiného šíření je bez našeho písemného souhlasu zakázáno.