Financial Development Manager

Díky velkolepým developerským projektům Vás čeká rozmanitá práce a neustálý odborný i osobnostní růst. Budete úzce spolupracovat přímo s finančním manažerem, také s týmem projektového managementu a poskytovat podporu oddělením Controllingu, Treasury a právnímu oddělení. Do našeho stabilního týmu oddělení developmentu hledáme samostatného a rychle se učícího člověka s analytickým myšlením, smyslem pro detail, komunikačními dovednostmi a aktivním přístupem. Potěšit Vás může nejen profesionální prostředí, ale i podporující firemní kultura a dobrý kolektiv.

S čím nám pomůžete:
  • Spolupracujete na tvorbě business plánů jednotlivých projektů.
  • Tvoříte jednotlivé projektové rozpočty s intenzivní spoluprací s jednotlivými projektovými manažery, komunikujete s cost manažery v průběhu výstavby.
  • Kontrolujete plnění rozpočtů a tvoříte výstupy pro externí obchodní partnery.
  • Spravujete cash-flow jednotlivých projektů a kontrolujete jejich plnění s důrazem na vylepšení interních procesů a možností zefektivnit chod finančních toků.
  • Spolupracujete s týmem Sales na nastavení prodejní strategie projektů a jejich průběžného upravování v čase.
  • Úzce spolupracujete s finančním manažerem při realizaci transakcí.
  • Monitorujete trh.
Jaké znalosti a zkušenosti potřebujete?
  • VŠ ekonomického směru.
  • Angličtinu na úrovni B2.
  • Velmi dobrou znalost MS Excel.
Co může být Vaší konkurenční výhodou?
  • Předchozí praxe v developerské či stavební firmě.
  • Zkušenost s finančním modelováním a účetními systémy (ESO9, Navision).
  • Orientace na trhu nemovitostí.
Zapadnete k nám do týmu?
  • Výzvy přijímáte aktivně a s radostí.
  • Máte rád/a samostatnost a zároveň provázanost na tým.
  • Spolehlivost, svědomitost a pečlivost je Vaší součástí.
  • Projevujete svůj náhled a zároveň nasloucháte potřebám a znalostem druhých.
  • Dotahujete věci do konce.
Co pro Vás máme připravené?
  • Budete součástí silné a stabilní společnosti s potenciálem dalšího růstu.
  • Odpovědnou a zajímavou práci. V Sekyra Group si vážíme každého zaměstnance a víme, že právě díky Vám můžeme přinášet kvalitní výsledky a měnit tvář Prahy.
  • Podpůrné prostředí. Náš kolektiv je plný kolegů, kteří jsou ochotni Vám pomoci a podpořit Vás v profesním růstu.
  • Pestré projekty nabízející nové přístupy řešení.
  • Příjemné kanceláře. Moderní a příjemný pracovní prostor v Karlíně, který nabízí krásný výhled na Prahu.
  • Kromě zajímavé práce nabízíme i 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, občerstvení na pracovišti nebo i firemní teambuildingy a také mobilní telefon a notebook.
Jaký je další krok?
  • Dejte nám o sobě vědět a dle možností můžete nastoupit ihned nebo dle dohody.
  • Máte v hlavě ještě nějaké otázky? Rádi vám cokoli vysvětlíme a pobavíme se o tom.
  • Kontaktujte nás na: hr@sekyragroup.cz

Základní informace o pozici

Nástup: Ihned nebo dle dohody.

Místo pracoviště:  Sekyra Group, a.s., Rohanské nábřeží 721/39, 186 00 Praha 8 – Karlín

Údaje, vizualizace a jiná vyobrazení na webových stránkách a v dalších materiálech jsou pouze informativního a nezávazného charakteru, nepředstavují nabídku ani návrh na uzavření smlouvy. Vyhrazujeme si právo jejich změny. Aktuální a závazné údaje či smluvní podmínky Vám na vyžádání poskytneme v sídle společnosti. Při inzerci ceny či jejího zvýhodnění v rámci marketingové akce platí, že tato je platná vždy jen do vyprodání zásob nebo do ukončení akce.

Obsah webových stránek je chráněn autorským právem a jakékoli jeho užití včetně publikování nebo jiného šíření je bez našeho písemného souhlasu zakázáno.