ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Do projektového týmu hledáme administrativní podporu, která...

Co vás u nás čeká?
  • Administrativní podpora týmu, zejména se správou archivu firemních dokumentů (skenování, kopírování, archivace a ukládání dle pravidel), úzká spolupráce s finančním oddělením
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
  • Pečlivost a zodpovědnost
  • Schopnost samostatné práce
  • Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Znalost práce s kopírkou, tiskárnou, skenerem, ukládáním dokumentů
  • Základní znalost AJ
  • Dokončené SŠ vzdělání
  • Doložitelnou praxi v administrativě min. 1 rok na obdobné vnitropodnikové pozici (pozice jako asistentka prodeje, recepční či telefonista bohužel toto pravidlo nesplňují)
Pro koho je pozice vhodná?
  • Zpočátku částečný úvazek 25–30 hodin týdně (po–pá), s rozšířením na plný úvazek (po–pá)
  • Vhodné i pro studenty VŠ (v případě možnosti pravidelné každodenní docházky)
Kdy můžete nastoupit?
  • Ihned
Co vám můžeme nabídnout?
  • Zajímavou a velmi ceněnou práci – vážíme si vás, jste pro nás nepostradatelnou součástí společnosti; i díky vám můžeme měnit tvář Prahy
  • Smlouvu na dobu určitou s možností přechodu na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občerstvení na pracovišti
  • Krásnou kancelář (ne open space!) v Karlíně s výhledem na Prahu
  • Multisportku, na kterou vám přispíváme

Základní informace

Nástup: ihned

Místo pracoviště: U Sluncové 666/12a 180 00 Praha 8

Své životopisy zasílejte na hr@sekyragroup.cz.