Controller/ka

Na pozici Controller/ka hledáme vhodného kandidáta/kandidátku, který/á doplní naše menší oddělení působící napříč celou skupinou Sekyra Group. Máte-li zájem pracovat s účetnictvím z úhlu controllingu, rádi Vás vše naučíme. Hledáme člověka, který svým zaměřením na pečlivou a důkladnou analýzu a kontrolu obdržených dat a svými schopnostmi přispěje k posílení efektivity našich kontrolních aktivit ve společnosti.

Náplň práce:
  • Kontrola účetních výstupů.
  • Participace na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančním auditu.
  • Koordinace spolupráce s externími poradenskými firmami v souladu s termíny.
  • Podpora toku dat ve finančním oddělení.
  • Spolupráce při nastavení interních metodik.
  • Poradenská činnost pro ostatní oddělení.
Co očekáváme:
  • Znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky (alespoň DPH a DPPO).
  • Znalost účetních předpisů a standardů ČR.
  • Orientace ve finančních výkazech a jejich návaznost na účetnictví.
  • Práce s účetními programy.
  • Pozitivní myšlení, aktivní přístup, vytrvalost a schopnost koncentrace.
  • Orientaci na týmovou práci.
  • Smysl pro detail, analytické myšlení, zodpovědný přístup k přiděleným úkolům.
  • Velmi dobrou znalost MS Excel na pokročilé úrovni včetně práce s kontingenčními tabulkami, filtry a pokročilými funkcemi, např. IF.
Vzdělání a praxe:
  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.
  • Praxe v kompletním účetnictví (vyjma mzdové agendy) nebo auditu minimálně 2 roky.
Vaše konkurenční výhoda:
  • Studium ekonomického zaměření.
  • Praxe s účetními programy NAVISION a ESO.
  • Zájem o aktuální legislativu EU.
  • Praxe v oblasti Real Estate v účetnictví, auditu či controllingu.
Ten pravý/á pro náš tým má:
  • Aktivní přístup ke své práci.
  • Zájem o rozvoj svých znalostí.
  • Aktivní přístup k dokončování svých úkolů.
  • Systematický a koncepční přístup.
  • Schopnost vidět věci v souvislostech a smysl pro detail.
  • Pozitivní přístup k rutinním úkolům.
Co můžete očekávat od nás:
  • Zázemí silné a stabilní společnosti.
  • Odpovědnou a zajímavou práci. V Sekyra Group si vážíme každého zaměstnance a víme, že právě díky Vám můžeme přinášet kvalitní výsledky a měnit tvář Prahy.
  • Podpůrné prostředí. Náš kolektiv je plný kolegů, kteří jsou ochotni Vám pomoci a podpořit Vás v profesním růstu.
  • Pestré projekty nabízející nové přístupy řešení.
  • Neformální firemní kulturu.
  • Příjemné kanceláře. Moderní a příjemný pracovní prostor v Karlíně, který nabízí krásný výhled na Prahu.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Multisport kartu.
  • Firemní teambuildingy.
  • Občerstvení na pracovišti.
Jaký je další krok?
  • Dejte nám o sobě vědět a dle možností můžete nastoupit ihned nebo dle dohody.
  • Máte v hlavě ještě nějaké otázky? Rádi vám cokoli vysvětlíme a pobavíme se o tom.
  • Kontaktujte nás na: hr@sekyragroup.cz

Základní informace o pozici

Nástup: Ihned nebo dle dohody.

Místo pracoviště:  Sekyra Group, a.s., Rohanské nábřeží 721/39, 186 00 Praha 8 – Karlín

Údaje, vizualizace a jiná vyobrazení na webových stránkách a v dalších materiálech jsou pouze informativního a nezávazného charakteru, nepředstavují nabídku ani návrh na uzavření smlouvy. Vyhrazujeme si právo jejich změny. Aktuální a závazné údaje či smluvní podmínky Vám na vyžádání poskytneme v sídle společnosti. Při inzerci ceny či jejího zvýhodnění v rámci marketingové akce platí, že tato je platná vždy jen do vyprodání zásob nebo do ukončení akce.

Obsah webových stránek je chráněn autorským právem a jakékoli jeho užití včetně publikování nebo jiného šíření je bez našeho písemného souhlasu zakázáno.