Recepční / Back Office

Co vás u nás čeká?
  • Každodenní komunikace s návštěvami, příprava občerstvení
  • Přijímání a přepojování telefonických hovorů
  • Evidence příchozí/odchozí pošty, odesílání pošty, objednávání kurýrů
  • Objednávání kancelářských potřeb, občerstvení, dárků pro kolegy apod.
  • Zadávání příchozích faktur do systému Navision
  • Další administrativní činnosti dle potřeby našich kolegů, pomoc při organizaci team buildingů
  • Ve zkratce: Péče o zaměstnance a pracoviště tak, aby se nám tu všem hezky pracovalo a bylo nám dobře 
Co vám můžeme nabídnout
  • Zajímavou a velmi ceněnou práci – vážíme si vás, jste pro nás nepostradatelnou součástí společnosti. I díky vám můžeme měnit tvář Prahy
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Stabilní společnost – hledáme kolegy pro dlouhodobou spolupráci
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisportku, na kterou vám přispíváme, telefonní tarif
Co očekáváme od uchazečů?
  • Minimálně SŠ vzdělání, vhodné pro absolventy
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni (telefonují nám anglicky hovořící klienti a chodí k nám návštěvy hovořící anglicky)
  • Rodilý mluvčí
  • Znalost MS Office (základní funkce Excel, formátování textu ve Wordu apod.)
  • Aktivní přístup k práci, spolehlivost, úsměv na tváři
  • Příjemné vystupování

Je třeba mít rád/a lidi a chtít se o ně v rámci své pozice starat.

Zaujala vás pozice?
Pošlete nám, prosím, životopis spolu s krátkým motivačním dopisem na: hr@sekyragroup.cz

Základní informace
o pozici

Nástup: červenec 2022, případně dle domluvy

Místo pracoviště:U Sluncové 666/12a 186 00 Praha 8