Juniorní koordinátor klientských změn

Co očekáváme od uchazečů?
  • Nadšení pro práci, organizační schopnosti, pečlivost, aktivní přístup k práci, cílevědomost a zodpovědnost, komunikativnost.
  • Základní technické znalosti, orientaci ve stavebních výkresech.
  • Uživatelskou znalost práce na PC; znalost MS Office (Excel a Word), AutoCAD výhodou.
  • SŠ nebo započaté VŠ vzdělání stavebního směru výhodou, ne však podmínkou.
  • Vhodné i pro studenty.
Co vám nabízíme?
  • Zázemí dlouhodobě prosperující developerské společnosti, jistotu stabilního zaměstnání.
  • Práci na zajímavých projektech.
  • Komplexní praxi v celém procesu přípravy a realizace staveb – komunikace s projektanty, architekty, dodavateli, klienty, koordinace procesů na stavbě.
  • Přátelský kolektiv.
  • Motivační mzdové ohodnocení.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Krásnou kancelář (ne open space!) v Karlíně s výhledem na Prahu.
  • Multisportku, na kterou vám přispíváme.

Základní informace

Místo pracoviště:U Sluncové 666/12a 186 00 Praha 8

Nástup: ideálně ihned

Pracovní vztah: DPČ/DPP, případně později i práce na plný úvazek

Své životopisy zasílejte na hr@sekyragroup.cz.