Administrátor firemních dokumentů (DMS manager)
Pečlivost a svědomitost je vaše druhé jméno? Chcete z práce odcházet s „čistou hlavou“? Do svého týmu hledáme kolegu/kolegyni.
Co vás čeká?
- Samostatný administrátor archivu firemních dokumentů cca 80 společností (sken, kopírování, archivace a ukládání dle metodik společností)
Co vám nabízíme?
- Zajímavou a velmi ceněnou práci – vážíme si vás, jste pro nás nepostradatelnou součástí společnosti. I díky vám můžeme měnit tvář Prahy!
- Smlouvu na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou) s možností přechodu na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu
- Občerstvení na pracovišti
- Krásnou kancelář (ne open space!) v Karlíně s výhledem na Prahu
- Multisportku, na kterou vám přispíváme
Co očekáváme od uchazečů?
-
Pečlivost a zodpovědnost
-
Schopnost samostatné práce bez nutnosti zadávání dílčích úkolů a kontroly jejich plnění
-
Uživatelská znalost MS Office (word, excel, outlook)
-
Znalost obsluhy kancelářské techniky (kopírka, skener, tiskárna, ukládání dokumentů)
-
Základní pasivní znalost AJ
-
Dokončené SŠ vzdělání
-
Doložitelná praxe v administrativě na obdobné vnitropodnikové pozici, ideálně jako správce archivu
Základní informace
Nástup: Ihned
Místo pracoviště: U Sluncové 666/12a 186 00 Praha 8
Své životopisy zasílejte na hr@sekyragroup.cz.