Administrátor firemních dokumentů (DMS manager)

Pečlivost a svědomitost je vaše druhé jméno? Chcete z práce odcházet s „čistou hlavou“? Do svého týmu hledáme kolegu/kolegyni.

Co vás čeká?
  • Samostatný administrátor archivu firemních dokumentů cca 80 společností (sken, kopírování, archivace a ukládání dle metodik společností)
Co vám nabízíme?
  • Zajímavou a velmi ceněnou práci – vážíme si vás, jste pro nás nepostradatelnou součástí společnosti. I díky vám můžeme měnit tvář Prahy!
  • Smlouvu na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou) s možností přechodu na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občerstvení na pracovišti
  • Krásnou kancelář (ne open space!) v Karlíně s výhledem na Prahu
  • Multisportku, na kterou vám přispíváme
Co očekáváme od uchazečů?
  • Pečlivost a zodpovědnost
  • Schopnost samostatné práce bez nutnosti zadávání dílčích úkolů a kontroly jejich plnění
  • Uživatelská znalost MS Office (word, excel, outlook)
  • Znalost obsluhy kancelářské techniky (kopírka, skener, tiskárna, ukládání dokumentů)
  • Základní pasivní znalost AJ
  • Dokončené SŠ vzdělání
  • Doložitelná praxe v administrativě na obdobné vnitropodnikové pozici, ideálně jako správce archivu

Základní informace

Nástup: Ihned

Místo pracoviště: U Sluncové 666/12a 186 00 Praha 8

Své životopisy zasílejte na hr@sekyragroup.cz.